Lokalizacija

Lokalizacija

Lokalizacijos sąvoka šiuo metu yra labai populiari informacinių technologijų, komercijos, ekonomikos ir vertimo srityse. Tačiau tai yra pakankamai naujas reiškinys, Lietuvoje pastebėtas tik apie XX a. pabaigoje. Iš esmės lokalizacijos reiškinys yra tiesiogiai susijęs su įmonių siekias padidinti pardavimų skaičių bei užkariauti kuo didesnę rinkos dalį tarptautiniu mastu. Šiame šiuolaikinių technologijų amžiuje įmonės, pasitelkusios komunikacines technologijas, o ypač internetą, gali komunikuoti realiu laiku su savo esamais ir potencialiais klientais ir tokiu būdu siūlyti bei parduoti savo prekes ir paslaugas, nepaisant to fakto, kad klientas ir pati įmonė yra įsikūrę ir dirba skirtingose šalyse. Įmonė gali pasiūlyti produktų, kurie tarsi buvo pagaminti kliento šalyje. Toks dalykas įmanomas tik tuomet, kai prekės / paslaugos yra pritaikomos, adaptuojamos arba kitaip tariant – lokalizuojamos tikslinei rinkai pagal toje šalyje taikomus kalbinius, teisinius, techninius ar kultūrinius aspektus ir reikalavimus. Dažniausia lokalizacijos terminas naudojamas kalbant apie interneto svetaines ir programinę įrangą, tokie produktai, kad reklama, filmai ir knygos taip pat gali būti lokalizuojami ir pritaikomi tikslinei auditorijai. Taigi, apibendrinant galima teigti, kad lokalizacija yra kultūrinis, lingvistinis, techninis ir teisinis konkretaus produkto pritaikymas tam tikrai rinkai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>